تور مشهد | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور مشهد

تور مشهد | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور مشهد

سلام. در این وبلاگ سعی می شه تا بهترین و کاملترین اطلاعات درباره گردشگری ایران و جهان در اختیارتون گذاشته بشه. امیدوارم خوشتون بیاد.

  • ۰
  • ۰
نوبتی هم باشد این بار نوبت معرفی هتل گسترش تبریز است. این هتل همیشه یکی از مقاصد گردشگران برای اقامت در شهر زیبای تبریز می باشد و به همین دلیل در این مقاله قرار است در مورد آن اطلاعاتی دهیم.
امکان رزرو اینه تل توسط “سامانه رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل گسترش تبریز

هتل بین المللی گسترش تبریز ، با مالکیت و مدیریت شرکت ساختمان و خدمات نوساز، در 13 طبقه و با دارا بودن حدود 130 اتاق و سوئیت متنوع، به همراه رستوران های زیبا و سایر امکانات رفاهی، با چشم اندازی زیبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاریخی تبریز، واقع شده است.



دلایل انتخاب هتل بین المللی گسترش

هتل گسترش تبریز با چشم اندازی زیبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاریخی تبریز، واقع شده است نزدیک بودن این هتل به آثار و مکان های تاریخی و گردشگری، سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن و پاساژهای تجاری ، بیمارستان ها، دانشگاه های ملی و آزاد تبریزو… موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز برای هتل گسترش تبریز شده است.

آدرس هتل : استان آذربایجان شرقی ، تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه آبرسان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی