تور مشهد | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور مشهد

تور مشهد | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور مشهد

سلام. در این وبلاگ سعی می شه تا بهترین و کاملترین اطلاعات درباره گردشگری ایران و جهان در اختیارتون گذاشته بشه. امیدوارم خوشتون بیاد.

  • ۰
  • ۰
شهر بازی دریم ورلد بانکوک شهر بازی بزرگی است که در خارج از شهر بانکوک واقع شده و محل ایده آلی برای گذراندن روزی شاد برای خانواده و به ویژه بچه هاست که از بهترین تفریحات در بانکوک و تفریحات تایلند به شمار میرود.

این پارک به چند بخش تقسیم شده است: دریم ورلد پلازا، باغ رویایی، سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا. در بخش ورودی، دریم ورلد پلازا قرار دارد که از روی دیسنی لند امریکا ساخته شده و سراسر آن فروشگاه و ساختمان هایی با اشکال مختلف است.

بخش دیگر هم سرزمین ماجرا که طرح آن شبیه دنیای آینده و فضاست که بازی های آن به مراتب بیشتر بوده و شامل شهر برفی، اتوبوس دیوانه، اتومبیل عتیقه، فرش پرنده، کشتی واکینگ ها، ماهی های پرنده و .. می شوند.

سرزمین رویایی که دارای طرح هایی از قصه های پریان است شامل قصر زیبای خفته و چندین سرگرمی دیگر می شود. در باغ رویایی که بیشتر پوشیده از مناطق طبیعی است، دریاچه بزرگی قرار دارد و برخی از بازی های آن شامل قطار، ماشین برقی، ماشین مسابقه، عجایب هفت گانه و باغ عشق است.

این مجموعه که با گلها و درختان رنگین و زیبایی تزئین گردیده نیز محلی زیبا و جالب برای عکاسی است. بسیاری از عروس و داماد ها برای عکس گرفتن به این بخش از پارک دریم ورلد بانکوک می آیند. این شهر بازی یکی دیگر از تفریحات بانکوک تایلند به شمار میرود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی